Presentatie Hospice

Presentatie boek van hier nu tot hier na.

Het hospice is een bijzondere plek waar mensen in de laatste fase van hun bestaan afscheid nemen van hun leven en hun dierbaren. Een huis waarin spanning, verdriet, onbegrip en machteloosheid is, maar waar ook wordt gelachen, waar tederheid, liefde en opbeurende woorden zijn, waar het leven verdicht is tot de kern van zijn bestaan.

Wij zijn al vanaf het begin van het hospice, zo’n zes  jaar geleden, werkzaam als vrijwilliger en hebben het initiatief genomen om  een boek te publiceren: Van hier nu tot hier na.
In dit boek, geschreven door Elly van Pagée, geven verhalen en gedichten  een inkijk in de bijzondere wereld van het hospice.

Alfred Oosterman, fotograaf in Peize, heeft daarbij foto’s gemaakt  van leven dat tot stilstand is gekomen.

Bij een presentatie zullen we een aantal verhalen voorlezen uit het boek.

Het boek is die avond ook te koop. De opbrengst van het boek ( € 20.-) is bestemd voor het Hospice Vredeborgh.

Namens de P.R groep van het Hospice

Elly van Pagée

« Vorige Item | Volgende »